Ad Code

Responsive Advertisement

Kiri Lain Kanan Lain

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...
Salam sejahtera buat semua...


Kisahnya, kereta selang sebuah di depan dah habis kredit Touch n Go.. Di belakang, kereta bersusun macam buku kat rak buku..Hari dah makin gelap.Payah kalau nak reverse nih!

Dengan perasaan berdebar-debar(sebab baru first time  buat kerja nih), aku pun bergegas turun  dari kereta, menuju ke mesin imbas di depan dan leretkan kad Touch n Go milikku. Pemandu perempuan itu menghulurkan duit namun aku menolak dan cepat -cepat kembali ke keretaku.

Tiba-tiba aku terasa tubuhku tidak stabil dan cepat-cepat masuk ke dalam perut kereta.Aku lihat ke bawah. Masya-Allah.....

Rupa-rupanya, sebab nak cepat dan berdebar punya pasal, aku dah sarung sebelah kanan kasut tinggi, sebelah kira sandal leper! Hahahaha.. macamana aku boleh tak perasan  masa keluar tadi?

Foto Ihsan daripada En. Google

Aku harap pemandu lain tak sedar akan hal itu dan lepas ni aku takkan letak dua pasang kasut di lantai kereta bahagian  pemandu!! Tobat makcik!Huhuhu


Saya rasa:

Catat Ulasan

0 Ulasan

Close Menu