Ad Code

Responsive Advertisement

Doa Elak Sedih, Malas dan Sekutunya...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...
Salam sejahtera buat semua...

Anda rasa gelisah? Malas? Sedih? Lemah?Takut? Kedekut? Ditindas orang? Risaukan hutang? Nah... inilah doa yang diajar oleh Rasulullah SAW kepada kita.... Jika anda beramal dengan penuh yakin dan memahami maksudnya, Insya-Allah,  pastinya hari-hari anda bebas daripada sifat malas dan sekutunya .....


Maksudnya: Ya Allah ya tuhan kami, sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada keluh-kesah dan dukacita, aku berlindung kepada-Mu daripada sifat lemah dan malas, aku berlindung kepada-Mu daripada sifat penakut dan kedekut, aku berlindung kepada-Mu daripada tekanan hutang dan kezaliman manusia.


nota kaki: Ajaran Rasulullah SAW sememangnya bermanfaat.....
Saya rasa:

Catat Ulasan

0 Ulasan

Close Menu