Ad Code

Responsive Advertisement

Hilang Sekejap

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...
Salam sejahtera buat semua...

Mana lah si Maryati ni... lama menyepi... dah bersawang blog nih....

Ok kawan-kawan,saya minta maaf banyak-banyak .... buat masa ni saya jadi pasif untuk berblog kerana saya aktif menyiapkan kerja-kerja sekolah... di samping tu saya menghadiri kelas-kelas untuk memajukan diri yang kurang berilmu....jadi tak sempat nak update entri  buat masa ni. 

Cuti sekolah makin dekat, bermakna semua kerja sekolah mesti diutamakan dan dibereskan. Barulah hati tenang....

14 November 2011 ni , keputusan pindah sekolah akan diumumkan. Saya berharap saya ada rezeki kali ini... doakanlah untuk saya ya!Dah sangat penat sebab setiap hari tiba di rumah hampir jam 8.00 malam... solat maghrib selalu  lewat .. , balik rumah anak dah tidur... mengalahkan orang yang kerja pejabat pulak!sedih sedih...

Bila semuanya dah reda, Insya-Allah saya akan sambung puing-puing kehidupan.... ada banyak cerita yang nak dikongsikan... 

nota kaki: Selamat Hari Raya Aidil Adha... berkorban, ikhlaskan kerana Allah.... :)
Saya rasa:

Catat Ulasan

0 Ulasan

Close Menu