Ahad, 14 Oktober 2012

Lecehlah Tengok Bola

 
 
Khamis, ATM lawan  Singapura.
Jumaat, Kelantan lawan Selangor.

Alhamdulillah, pasukan yang CikMa sokong, menang. 

Kadang-kala 'layan' bola, menemankan dia, seronok juga. 
Tapi...lecehlah tengok bola ni. 

Sebab?

1. CikMa yang rasa penat. Macamlah CikMa yang berlari keliling padang tu! Dah tiga hari berlalu, belum hilang lagi rasa penat nih!

2. CikMa rasa berdebar. Agak-agaknya siapalah yang akan menang?

3. CikMa rasa sakit dan ngilu. Apabila pemain berlaga, tersepak tulang kering, jatuh tersembam ke tanah, aduuuuuhhhh, rasa senak perut CikMa!

4. CikMa rasa risau, apabila tengok gelagat jurulatih dok ke hulu ke hilir perhati anak-anak buahnya.

5. CikMa rasa tak sedap hati, apabila pemain bertikam lidah apabila kad kuning atau merah diangkat pengadil.

dan... . 

6. ..yang paling CikMa tak boleh tahan, rasa simpati dan kasihan bila tengok aksi pemain yang kecewa bila bola yang disepak, tak masuk ke dalam jaringan gol... huhuhuhu

'Dos'  penghayatan CikMa tinggi barangkali, sampai terkesan walaupun hanya menonton dari kaca tv!

Pada pendapat kalian, agak-agaknya lebih baik CikMa berhenti tengok perlawanan bola sepak atau terus menonton?? Alahai, lecehlah CikMa!




♥ Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Sini ! Suka? Like tau ! ♥

4 ulasan:

  1. tau takpe.. rasa nak gugur jantung masa match malam tu.. tapi syukurlah Kelantan menang.. teruskan sokongan masa final nanti! :)

    BalasPadam
  2. Wah, ini lagi dahsyat! nak gugur jantung! hehehe

    BalasPadam
  3. saya lagi letih, kedai mamak keliling rumah...tak tengok pun boleh agak bola tu dok kat mana, melalui jeritan yang macam-macam nada

    BalasPadam
  4. Nik Hartini, :D kalau macam tu lagi letih. Hehehe.. sabar je lah kan...

    BalasPadam

Ada nak komen?Tulis sini ek... :)