Sabtu, 19 November 2011

'Godek-Godek' Blog...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...
Salam sejahtera buat semua...

Cuti sekolah ni , banyak yang CikMa rancang nak buat. Antaranya ialah mengemaskini blog CikMa agar lebih menarik.

Ilmu Allah maha luas, tak sangka pula CikMa akan belajar ilmu mem'blog' ni secara atas talian. Jika bab masak-memasak CikMa jadikan blog En. Mat Gebu sebagai panduan, maka CikMa dengan ini memaklumkan kepada rakan-rakan sekalian, CikMa telah memilih adik Lyssa dari www.lyssasecret.com sebagai guru blog CikMa.... 

Banyak sungguh pahala yang mereka dapat tanpa mereka sedari.. Terima kasih ya...
Selalunya kita pergi kelas dan bayar yuran untuk belajar , tapi nampaknya  belajar percuma pun dah ada ,cuma kena pandai nak bahagikan  masa dengan rutian harian... Agak-agaknya  kalau CikMa jumpa adik Lyssa ni, pasti CikMa akan belanja dia! Insya-Allah....

Tutorial adik Lyssa sangat mudah, dan macam-macam yang CikMa dapat belajar... jadi, perlahan-lahan , CikMa akan belajar...  CikMa lah penuntut ilmu sepanjang hayat.... 

Sekalung tahniah dan penghargaan buat adik Lyssa...




♥ Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Sini ! Suka? Like tau ! ♥

3 ulasan:

  1. OK ustazah maryati, untuk lebih panduan boleh ke http://tutorialuntukblog.blogspot.com dan untuk pertanyaan boleh jugak emailkan saya

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. alhamdulillah... syukran ustaz, belajar tak sudah-sudah, pandainya belum lagi...ntah bila lah nak pandai maca ustaz... saya ni murid tua katakan.. heheh...

    BalasPadam

Ada nak komen?Tulis sini ek... :)