Sabtu, 31 Disember 2011

Datangkan Mood ke Sekolah : Berbelanjalah....

 
 
Shopping?? Memang seronok kan? 

Ini pun salah satu cara CikMa mendatangkan mood untuk kembali ke sekolah...

Jom tengok ni...



Wah.. ada apa dalam beg ini?? Tadaaaaaa....

Dah orang pilihkan, terima kasih, ayah cik.... :)

 
Inilah kali pertama CikMa beli beg tangan jenama Guess.Itu pun CikMa kirim kat abang CikMa yang ke Los Angles awal bulan Disember lalu....Ops! Jangan sangka kami orang kaya tau.. Abang CikMa ni seorang pramugara MAS.... Kebetulan dia ke sana, CikMa kirim lah...Maklumlah tengah jualan murah untuk perayaan Hari Natal... Jadi, memang berbaloi sangat-sangat!

Tiba-tiba CikMa teringat ada seorang murid tanya kepada  seorang guru yang memakai beg tangan Guess. 

"Cikgu , G ni apa? Gila ye??"

Hahahaha... Sabar je lah... Kalau macam tu, CikMa tak bawalah beg tangan ni ke sekolah... Silap-silap hari bulan ada murid cakap cikgu bawa beg gila! 
Sungguh kurang asam    >.<     ... hehehehe 

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Sini ! Suka? Like tau ! ♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ada nak komen?Tulis sini ek... :)