Khamis, 5 Januari 2012

Acik, tepi sikit......



Semalam, CikMa ke sekolah Mawaddah... sajalah nak tengok suasana hari pertama persekolahan.... dah anak pun seorang, menghadap dia je lah kan.... waktu rehat , ada yang menarik perhatian CikMa. Cuba perhatikan gambar di bawah ni :





dan yang ini



 
 
Cuba perhatikan dan fikirkan.
 

Acik-acik yang ke sekolah tengok anak-anak kat sekolah pada waktu rehat, tolonglah bagi ruang kat adik-adik murid kecil yang nak makan....Kesian CikMa tengok adik-adik tu, sampai berlutut makan di kantin.

Esok, lusa, tulat, tahun depan,  jika ada ibu bapa yang ke sekolah untuk menghantar anak kesayangan , fikir-fikirlah apa yang patut dibuat semasa di kantin ya.... Jadilah warga yang  prihatin....


Yang tua dihormati, yang muda dikasihi

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Sini ! Suka? Like tau ! ♥

2 ulasan:

  1. ulasan yang menarik.. ;)

    blog pun dah nam pak cantek.. i like the font.. eheheh :)

    pak uda.. ;))

    BalasPadam
  2. Terima kasih pak uda....

    Sikit-sikit lah upgrade... Banner je belum sempat..

    BalasPadam

Ada nak komen?Tulis sini ek... :)