Khamis, 16 Februari 2012

Sambutan Maulidur Rasul 1433H(2)

 
 
"Ustazah nak amik gambar tak?? Biar saya tolong, saya kan photographer sekolah.... " Ramah  si Shafieq ,murid Tingkatan 5.

" Ustazah nak guna mic, Megat boleh tolong pasang semua? " Megat angguk, murid CikMa yang ringan tulang. (dialah yang mula-mula ajar CikMa buat blog) Mekasih Megat... :)

"Projektor tu, biar saya pasang kak." Aziati, Kaunselor Sekolah CikMa menghulur bantuan.
 
Lega sungguh hati CikMa apabila murid dan rakan  sekeliling menyokong CikMa yang 'sebatang kara' di sekolah ni...
 
 "Wah.. Pn. Maryati... saya tengok semua murid concentrate masa sesi ceramah tu...Nampak menarik dan hebat, lah... " Ulas Pn. Lim , Penyelia Petang sekolah CikMa.
 
"Hanya 8 orang sahaja yang tak datang tau , Pn. Lim.." Saja CikMa menambah.
 
"Wahhhh...." Terbeliak biji matanya....tahniah-tahniah!" Katanya sambil tersenyum lebar.

CikMa menyengih. Macam kerang baru direbus.
 
Dalam hati , berulang-ulang CikMa sebut:

Alhamdulillah, terima kasih Allah, I Love You Allah


 

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Sini ! Suka? Like tau ! ♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ada nak komen?Tulis sini ek... :)