Ad Code

Responsive Advertisement

Wayar Di Badannya...

 
 
Sudah dua hari setengah CikMa berkampung di Hospital Kajang. Anak dara yang seorang tu, tiba-tiba diserang asma... teruk juga kali ni, berombak-ombak dada dan perutnya. Kalah Ombak Rindu!

Kalau anak sakit, kita pun akan rasa sakit....

Segala macam wayar yang disambung di badannya... CikMa berharap, dia cepat sembuh. Selalunya, kalau anak sakit, ibunya pun akan rasa sakit. CikMa tidur-tidur ayam sahaja, kerana setiap dua jam dikejut oleh jururawat sebab nak masukkan ubat dan sebagainya. 
 
Semua doktor , jururawat dan staf di Hospital Kajang , termasuk di Unit Kecemasan , semuanya memberikan perkhidmatan yang terbaik. Alhamdulillah...Senang hati CikMa kerana diberi layanan yang mesra pelanggan.Yang paling best, mereka meneka dengan tepat pekerjaan CikMa. Eceh, watak guruku itu sebati di mana-mana. :)


Sudah dua hari berlalu, kesihatan Mawaddah semakin pulih. Syukur Alhamdulillah. Tika ini, separuh nyawa CikMa ada padanya, suku di rumah, dan suku lagi di sekolah. Kalau semuanya baik, dapatlah CikMa menjalankan rutin hidup seperti biasa Insya-Allah.
 
Di kesempatan ini, CikMa nak mengucapkan terima kasih kepada semua doktor, jururawat dan staf  di Wad Pediatrik Hodpital Kajang atas jasa profesional dalam menjalankan tugas. Semoga kalian selalu dipelihara Allah...Amin!

Saya rasa:

Catat Ulasan

0 Ulasan

Close Menu