Jumaat, 23 Disember 2011

Datangkan Mood ke Sekolah : PnP Origami


    
 
 

Apabila cuti sekolah berakhir, macam-macamlah perasaan yang timbul... Baik cikgu mahupun murid, masing-masing ada rasa... yang paling biasa didengar,alahai.. cuti nak habisssss. Kalau boleh nak sambung cuti lagi.Tapi boleh ke?? Jawapannya, semua tahu.Tentulah tak boleh,kan?

Dah hujung-hujung cuti  ni, CikMa mula kumpul balik semangat dan motivasi  seorang guru. Biar sampai rasa teruja dan rindu nak jumpa murid-murid. Hmmm... cikgu je yang rindu murid, agak-agak naik sekolah ni nama kita dia ingat ke tak? :)

Baiklah, untuk mendatangkan 'mood' alam persekolahan, Cikma akan belek-belek gambar Pengajaran dan Pembelajaran (P&P) yang lalu.... Seronoknya cikgu bila didampingi murid seperti semut menghurung gula.Murid-murid yang tekun belajar, turut buatkan hati cikgu makin gembira nak melangkah ke tahun 2012.




 
 

Seronoknya... Tak sabar nak masuk mengajar!! Boleh ke macam tu?

Cara untuk datangkan mood ke sekolah cara CikMa, ada lagi.... kita sambung lagi nanti ok!


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Sini ! Suka? Like tau ! ♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ada nak komen?Tulis sini ek... :)