Jumaat, 2 Disember 2011

Demam Lyssasecret: Rasa Muda Laaaa

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته....
Salam sejahtera buat semua...

Aduhai... CikMa rasa dah kena demam Lyssasecret lah!! Dan demam tu macam nak jadikan CikMa ni muda remaja!!

Sebab??

CikMa tengok bloggers yang join segmen Lyssa ni semuanya muda-muda... comel-comel . Bermula daripada Lyssa, semua 'pengikutnya' yang CikMa nampak muda remaja. CikMa pun dah berdebar-debar, pastu dah pening lalat nih.Alahai, adik-adik sayang....

Hmmm... adik-adik boleh panggil CikMa , CikMa, atau kakak, atau adik-adik yang masih sekolah  tu, boleh juga panggil CikMa Ustazah Pilihan... :)

Terima kasih sebab singgah blog CikMa... salam ukhuwah  dan salam sayang daripada CikMa untuk semua!


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Singgah Sini ! Suka? Like tau ! ♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ada nak komen?Tulis sini ek... :)